julpynt och röda klänningar.

vill handla massa saker, julklappar så klart men också massa saker till mig själv. Önskar jag slapp detta ha-begär.
Är sugen på röda juliga klänningar, strumpbyxor, jeans, t-shirts och allting. varför? åh.
Idag har jag dock pyntat mitt rum med stjärna i fönstret och en liten julgran i plast. mysigt. 
Om ni undrat vart jag varit den senaste tiden har jag varit ledare på ett läger med några kompisar och det har varit så sjukt kul. Vi har skrattat åt allt och alla, jagat lägerkillar som hoppat ut genom fönstret vid två inatt och massa annat som jag inte orkar ta nu! Jag önska att jag fick ha så roligt jämt eller åtminstone lite oftare!
läger i somras, underbara dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0