jullista ♥

Vet du hur/var och med vilka du ska fira julafton i år? 
Nej, inte än. Men troligtvis hemma hos farmor och farfar tillsammans med släkten. 
 
Vet du hur du ska fira nyår, isåfall hur? 
Nä, inte alls. Nyår brukar inte vara så speciellt för mig, men kanske blir det tillsammans med några vänner eller så. 

Vad önskar du dig i julklapp? 
Saker till mitt rum, byråar med mera, pengar, presentkort det vanliga alltså. 
 
Har du börjat köpa julklappar ännu? 
nej, inte än men ska väl göra det snart. 
 
Vilken scen är bäst ur Kalles jul klockan 3 på julafton? 
vet faktiskt inte, tycker om allt. 
 
Brukar dina julaftonar leva upp till dina förväntningar? 
ja, har inte så höga förväntningar mer än att man ska få fira den med de man tycker om. 
 
Brukar du känna att det är skönt när julen är över? 
ja, efter ett tag bara längtar man efter att plocka ner julpyntet och vänta in sommaren. 
 
Vad är viktigast och minst viktigt på julbordet? 
Min favorit är köttbullarna då jag faktiskt inte är allt förtjust i julbord, minst viktikt är nog janssons frestelse.
 
Vilken julmustsort är godast? 
Måste nog säga apotekarnes ♥
 
Vilket glöggmärke är godast? 
Vet inte riktigt, men min favoritsort är äppleglögg. 
 
Har du firat jul utomlands någon gång? 
Nej.
 
Vilken jullåt är den bästa, varför?  
Jag gillar de amerikanska så "santa claus is coming to town" har blivit en favorit. 
 
Vilken julfilm är den bästa, varför? 
Grinchen, har hängt med sen man var liten och den är bara såå gullig!
 
Bästa julkalender? 
Den första säsongen av greveholm eller håkanbråkan. 
 
Vilken artist tycker du är juligast av alla? 
vet inte riktigt bland alla, kanske tommy körberg eller nån annan.. 
 
Har du varit Lucia någon gång? 
ja, i fyran var jag lucia. (vi har lucia i 2,4 & 9) 
 
Vad är ditt bästa råd för en bra jul? 
ta det lugnt, presenterna är absolut inte viktigast! ♥
 
Untitled
 



Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Kul lista!

2013-12-01 @ 01:02:23
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Ellen

Lånar den ;)

2013-12-01 @ 14:21:09
URL: http://lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0