allt jag borde göra..

Ikväll borde jag plugga till tisdagens och onsdagens matteprov och veckans spanskaredovisning, men jag har ingen som helst vilja eller ork. Huvudvärk på allt också. Trots att det bara är ett par småfix på spanskauppgiften kvar vill jag bara åka långt härifrån och lämna läxorna hemma. Jag är trött på rutiner och skola hit och dit. 
Jag vill vara ledig eller åtminstone göra något annat, jag är inte en sådan person som passar i rutiner. 
Hur som helst ska jag trots allt ta tag i läxorna sedan, jag lovar. ♥
detta är roligare. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken fin blogg detta är!!

2013-11-25 @ 22:24:58
URL: http://glossfashion.com/elincolmsjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0