solosång och femkamp.

Nu är jag äntligen vaken efter att ha somnat direkt när jag kom hem från lucia.
Som ni kanske visste har vi haft lussevaka hela natten och jag hade inte sovit någonting, men hur som helst var gårdagen supermysig. Det började vid åtta igårkväll och sedan hade vi femkamp mot den andra skolan i stan där jag var med och sköt innebandystraffar. Vi vann i alla fall och gick i fackeltåg till folketspark och käkade där tacos och dansade till någon dålig DJ. Under natten har vi sedan dunkat musik i cafeterian, spelat basket, kollat på innebandy och bara flummat omkring. 
Själva luciafirandet gick iallafall väldigt bra, jag höll tal till årets stjärngosse och sjöng även solo med Caribe. 
GAMMAL BILD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0