gymnasievalet.

Har redan börjat oroa mig för hur mina julbetyg kommer se ut, hoppas på bra sådana! 
Eftersom jag ska välja till gymnasiet preliminärt snart är jag extra nervös över dem, vill ju komma inte på det gymnasiet som finns som mitt första val. 
Som ni kanske vet ska jag ju kolla i Stockholm på två gymnasium och då är det alltså fryshuset och kulturama och deras estet-teater. Är det någon som går där, eller funderar på att gå där? skicka isåfall gärna iväg ett kik: smultronsaft
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Emma

Är också supernervös inför betygen! Även fast jag nästan vet att de kommer o räcka till att komma in där jag vill så är jag helt skakis! :)

2013-12-08 @ 22:07:42
URL: http://byemms.blogg.se/
Postat av: Cyber- life with autism and art

Man är alltid nervös när man ska få se sina betyg. :)

2013-12-09 @ 14:30:57
URL: http://xcyberalienx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0