fredag

Julavslutning idag och allt, så glad. Som ni kanske vet hade vi show där det gick ganska bra annars fick vi bara våra betyg och så vidare. Alltså jag är såå nöjd med mina betyg och jag har nästan höjt mig i alla ämnen. 
Efter skolan åkte vi och julhandlade, så nu är jag nästannästan klar. Sedan kollade Klara och jag herrarnas innebandymatch och då fick vi också betalt för en match vi dömt och dessutom vann jag en ny innebandyklubba. Dom hade typ nåt lotteri där de som vann fick skjuta straffar och självklart var jag en av de tre som fick göra det dock missade jag precis eller målvakten räddade den precis men fick ändå välja ut en ny innebandyklubba ♥
klubban, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0