Elf review.

För cirka två veckor sedan kom mitt paket hem ifrån ELF, och jag har nu hunnit prova allt så tänkte skriva lite om vad jag tycker om ELF och allt som har med det att göra helt enkelt! 
 
Hemsidan

Kan man skapligt bra engelska eller har någon vuxen till hjälp med det hela är hemsidan väldigt lätt att förstå och allt står väldigt noga beskrivet. Du kan läsa mycket om produkterna, det är lätt att förstå hur köpet går till och betalningen kan ske genom flera säkra alternativ, perfekt! 

Frakten

Jag valde standard-frakten som ska vara 10-14 dagar och jag tror mitt paket tog lite över de där tio dagarna vilket jag tycker är helt okej då frakten bara kostar 40 kronor och faktiskt har skickats från England. Mitt paket var väl paketerat och alla produkter var hela och rätt när jag fick hem dem!
 
Sminket

Jag är väldigt nöjd över deras produkter och kan inte säga att jag ångrade att jag köpte en enda sak. Deras produkter är pigmenterade och är vädligt lätta att använda dock är ett litet minus att färgerna på hemsidan nästan aldrig stämmer överrens med verkligheten så vill du veta hur färgerna ser ut, GOOGLA!
 
Det här var min lilla review på ELF, och hoppas ni tyckte om den!
Elf Cosmetics



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0